Do schránky je možné se přihlásit bud prostřednictvím webmailu na adrese: http://webmail.iol.cz případně přes libovolného poštovního klienta. Popis nastavení lze nalézt na adrese: http://www.o2.cz/…3-email.html.
Přihlašovací údaje Vám po ověření sdělí kolegové na lince technické podpory 800 184 084.
Emailová schránka má kapacitu 100MB, lze ji však rozšířit.
Jistě, po přihlášení do webmailu vybertve vlevo Možnosti > Pošta > Místní účet a zde aliasy – Přes položku „Přidat novou alternativní e-mailovou adresu“ zadáte požadovaný tvar, a nastvíte ho jako primární emailovou adresu na téže stránce. Pak svou volbu potvrďte uložením nastavení dole na schránce.
Změny emailových služeb lze objednávat v aplikaci Mojekonto https://konto.o2shop.cz, případně přes linku Péče o zákazníka na čísle 800020202.
Ve webovém rozhraní lze nastavit: jazyk, formát času a data, přeposílání, aliasy, filtry a další.
Zkuste nejdříve přihlášení do webmailu, pokud to projde, bude chyba v nastavení poštovního klienta, nebo počítače. S konfigurací Vám pomohou na lince technické podpory 800184084.
Ano, avšak doména musí být registrována u nás, nebo zde mít alespoň technickou správu (DNS záznamy).
Ke každé schránce je možno nastavit až 5 aliasů, celkem tedy máte k dispozici 6 adres pod jedním přihlašovacím jménem.
Jeden email lze zaslat přes webmail až 50 příjemcům současně. Při odesílání přes poštovního klienta je limit 1000 příjemců.
Při odesílání přes webmail i přes smtp server je možné odeslat přílohu do velikosti 13MB.
Pokud odesíláte přes naše servery tak nikoliv, máte-li vlastní poštovní server a je-li vaše IP a na blacklistu kontaktujte prosím linku technické podpory. Při ohášení závady uveďte prosím na jaké adresy nemůžete odesílat a s jakou chybovou zprávou se emaily vrací.
Určitě, pro takové zákazníky nabízíme řešení O2 Office 365, bližší informace naleznete na adrese http://www.o2.cz/…e/office365/.
SMTP server pro odchozí poštu zůstane smtp.o2isp.cz, šifrované připojení SSL je třeba nastavit na port 465 (oproti standardnímu 25).
Automatické odhlášení proběhne 30 minut po poslední aktivitě ve webmailu, pokud se připojujete z veřejně přístupného počítače, nezapomeňte se po dokončení práce odhlásit.
Kontaktujte prosím linku technické podpory 800184084 a co nejpřesněji jim popište svůj problém. Pokud se jedná spíše o administrativní požadavek (objednávka, navýšení velikosti schránky) obraťte se přímo na centrum péče o zákazníka na lince 800020202.